Boganmeldelse: Kæmpe søskende & enorme søskende bøger

deling er omsorgsfuld!

Del

Tweet

Del

Synergist Publishing har for nylig udgivet to interaktive, tilpasselige bøger til børn, “Big Sibling Book” samt “Big Sibling Book”. Digte, positive beskeder såvel som børnenes illustrationer fylder denne store, livlige bog. Hver side består af et udpeget område til at omfatte billeder såvel som tegninger fra det ældre søskende, når de forbereder sig på deres spædbarnsøskende eller søster. Det er en fremragende metode til at få dem til at tro på deres nye søskende, mens de leverer en vej til dem til at deltage i ankomsten af ​​den nye bit.

Forfatter William W. Hartley drømte oprindeligt ideen om disse bøger til sit barn Jacqueline, ideel før hans barn William blev født. Han ønskede, at Jacqueline skulle føle nøjagtigt, hvor afgørende hun var som en del af deres voksende familie. Som et resultat af William’s ønske om at producere noget til sin ældste datter, kan andre søskende ligeledes aktivt være en del af ankomsten af ​​en ny bit. Ud over den høje høj kvalitet tunge papirbestand såvel som tørre-rengøring med blød-touch-dækning er disse bøger en dejlig tilføjelse til dit sofabord eller barns værelse.

Jeg personligt kunne godt lide den store størrelse af bøgerne, de stærke farver på hver side såvel som de udpegede områder til en række fotos såvel som tegninger. Hver bog betagede mig (jeg tror, ​​de vil også med dit ældre barn!), Så godt som det gør det muligt for dit barn eller barn at producere noget sjovt af deres eget, mens de opdager om deres nye bit søskende eller søster. Jeg var ligeledes chokeret over at opdage, at denne idé er unik, uden nogen anden publikation snarere kan lide den på markedet!

Sundt Mommies Magazine såvel som Synergist Publishing samarbejder om en gave af den enorme søskendebog såvel som den enorme søskendebog! De allerførste 4 kommentarer til vores Facebook -marketingudgivelse vinder en kopi af hver bog.

Relateret Hvad er dine værdier såvel som overbevisninger?

Hver bog kan købes for $ 49.99. For at købe hver skal du besøge deres websted. For hver solgte bog vil Synergist Publishing donere $ 1 (op til $ 1 million) til forskellige børns velgørenhedsorganisationer i USA for at støtte såvel som at udvikle husholdninger i nød.

Link til dette indlæg: Boganmeldelse: Kæmpe søskende og enorme søskende bøger

0/5

(0 anmeldelser)